ENTORN:
· LA TARDOR
· ELS ÓSSOS
· LA CASTANYADA
· NADAL
MATEMÀTIQUES:
· QUANTIFICADORS: GRAN/PETIT
· ORIENTACIÓ ESPACIAL: A DALT/A BAIX, A PROP/LLUNY
· ATRIBUTS DE COLOR: VERMELL, GROC
· SERIACIONS DE DOS ELEMENTS
· AGRUPACIONS: MOLT/POC
· FORMA GEOMÈTRICA: EL CERCLE
· ELS NOMBRES 0-1
· COMPTAR FINS A 5
LLENGUATGE I GRAFOMOTRICITAT:
· VOCABULARI
· CONTES, ENDEVINALLES, DITES I POEMES RELACIONATS AMB ELS TEMES TREBALLATS
· TRAÇ CIRCULAR
· GARGOTS GUIATS
· TRAÇ VERTICAL
· TRAÇ HORITZONTAL
PLÀSTICA:
· Iniciació en les tècniques plàstiques ( pintar amb pinzell, colors, ceres, punxar, esquinçar,estampar,manipulació de plastilina, treure i enganxar gomets)
RELIGIÓ:
· RECONÈIXER A JESÚS COM L'AMIC DE TOTS
· TREBALL DE LES EMOCIONS
PSICOMOTRICITAT:
· RECONÈIXER LES PRÒPIES CAPACITATS I LIMITACIONS CORPORALS
· EXPERIMENTAR I CONTROLAR L'AJUST POSTURAL EN DIFERENTS SITUACIONS
· DESENVOLUPAR ALGUNES HABILITATS MOTRIUS: GATEJAR I RODOLAR
· IMITAR MODELS CONEGUTS, FICTICIS O REALS
· EXPERIMENTAR L'EQUILIBRI: EQUILIBRI SUPERFICIE AMPLA
· INICIAR-SE EN LA COORDINACIÓ ÓCULO-MANUAL: LLANÇAMENTS
· CONÈIXER LES PRINCIPALS PARTS DEL COS
· ORGANITZACIÓ ESPACIAL: DINS/FORA, CAMINS MARCATS
· GAUDIR I PARTICIPAR DELS JOCS MOTRIUS
· COMPRENDRE I RESPECTAR LES NORMES, ELS COMPANYS I EL MATERIAL
MÚSICA:
Cançons i danses:
Un tren petitó, plou i fa sol, sol solet, peix peixet, Hola hola, Bon dia, cançons de la tardor, la Castanyera, sóc un bolet, cargol treu banya, la lluna la pruna, trinco-trinco, If you are happy, Hello hello can you clap your hands?, Baby Shark, la geganta Marcel.lina, el gegant del pi, en Joan petit, els dies de la setmana, Jo tinc una pilota, el silenci, marieta vola vola, Una mosca volava per la llum, el gall i la gallina, cada dia al dematí, les cançons de Nadal.
Cançons i danses:
Un tren petitó, plou i fa sol, sol solet, peix peixet, Hola hola, Bon dia, cançons de la tardor, la Castanyera, sóc un bolet, cargol treu banya, la lluna la pruna, trinco-trinco, If you are happy, Hello hello can you clap your hands?, Baby Shark, la geganta Marcel.lina, el gegant del pi, en Joan petit, els dies de la setmana, Jo tinc una pilota, el silenci, marieta vola vola, Una mosca volava per la llum, el gall i la gallina, cada dia al dematí, les cançons de Nadal.
Durant el trimestre es poden afegir cançons al repertori.
Instruments de percussió de l'aula (noms, sons i materials):
• Les campanes
• Les maraques
• El triangle
• La pandereta
Les qualitats del so (treballades a partir de diferents cançons, jocs, instruments, activitats diverses,...)
• El so i el silenci.
• Intensitat (fort, fluix, silenci)
• Discriminar sons de casa i que emeten les persones.
- Es treballa i es valora el respecte pel silenci (al passadís, escala, aula, en les audicions, explicacions,... així com també la participació de l'alumne en les activitats proposades i la seva actitud envers l'assignatura, els companys i la mestra.
Es realitzen algunes fitxes de cançons i qualitats del so treballades.
- Es treballa i es valora el respecte pel silenci (al passadís, escala, aula, en les audicions, explicacions,... així com també la participació de l'alumne en les activitats proposades i la seva actitud envers l'assignatura, els companys i la mestra.
Es realitzen algunes fitxes de cançons i qualitats del so treballades.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.