ENTORN
|
-
La Tardor
-
La Castanyada
-
Els óssos
-
El Nadal
MATEMÀTIQUES
|
-
Identificació de
les grafies dels nombres 1 i 2 associant-les a la quantitat
-
Realització del
traç de les grafies de l’1 i el 2 en espais puntejats
-
Ús de la sèrie numèrica
per comptar en ordre creixent i decreixent del 0 al 5 amb l’ajuda dels dits
-
Colors de la
tardor
-
Realització de
correspondències qualitatives i quantitatives
-
Identificació de
sèries i predicció de la seva continuïtat
-
Discriminació de
nocions espacials (a dins/ a fora, a sobre/a sota)
-
Identificació del
cercle i el quadrat
-
Comparació
d’objectes pel seu volum: gran-petit-mitjà
LLENGUATGE I GRAFOMOTRICITAT
|
-
Traços: lliure, vertical,
horitzontal, combinació de traços, traç inclinat, traç circular, traç
semicircular
-
Traç de la grafia
de la lletra I,E,A,O,U
-
Vocabulari
relacionat amb els projectes i els temes que es treballen
-
Poemes, rimes,
dites, contes, endevinalles, cançons relacionats amb els projectes
-
Iniciar-se en
agafar els estris manuals ( llapis, punxó...) correctament
PLÀSTICA
|
-
Iniciació en les
tècniques plàstiques ( pintar amb pinzell, colors, ceres, punxar,
esquinçar,estampar,manipulació de plastilina,treure i enganxar gomets)
-
Manipulació i
elaboració amb material de rebuig
RELIGIÓ
|
-
Reconèixer a Jesús
com l’amic de tots
-
Treball de les
emocions
PSICOMOTRICITAT
|
-
Desenvolupar
algunes habilitats motrius: Gatejar, arrossegar-se, córrer, pujar i baixar
escales alternant peus, salt a peus junts, grimpar
-
Experimentar i
controlar l’ajust postural en diferents situacions
-
Imitar diferents
postures
-
Experimentar
l’equilibri
-
Iniciar-se en la
coordinació óculo-manual: llançaments i recepcions
-
Conèixer les
principals parts del cos
-
Organització
espacial: dins/fora, dalt/baix
-
Gaudir i
participar dels jocs motrius
-
Comprendre i
respectar les normes, els companys i el material
MÚSICA
|
Cançons i danses:
Sol solet, En
Joan petit, el despertador, plou i fa sol, peix peixet, la lluna la pruna, la
geganta Marcel.lina, trinco-trinco, cançons de la tardor, la Castanyera, sóc un
bolet, cargol treu banya, ralet ralet, un tren petitó, pugem al tren, el
silenci, Marieta vola vola, una mosca volava per la llum, a la granja d’en Jepet, dalt del cotxe, el
silenci, ploreu ploreu ninetes, La gallina ponicana, If you are happy, Hello hello can you clap
your hands? Hello song, walking walking, the sun comes up, les cançons de Nadal, cançons relacionades amb
els projectes realitzats a l’aula.
Instruments de l’aula (noms, sons i materials):
·
Campanes, maraques, triangle, pandereta i caixa xinesa.
Les qualitats del so (treballades a partir de diferents cançons, jocs, instruments,
activitats diverses,...)
·
So – silenci.
·
Intensitat (fort, fluix, silenci)
·
El temps (ràpid i lent).
·
Discriminar sons de casa i que emeten les persones i sons de casa.
-Es treballa
i es valora el respecte pel silenci (al passadís, escala, aula, en les
audicions, explicacions,... així com també la participació de l’alumne en les
activitats proposades i la seva actitud envers l’assignatura, els companys i la
mestra.
Es realitzen
algunes fitxes de cançons i qualitats del so treballades.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.