VISITES REBUDES

divendres, 27 de setembre del 2019

CONTINGUTS INFANTIL 5 ANYS 1R TRIMESTRE

Benvolguts pares,us mostrem els continguts que  treballarem  durant aquest 1r  trimestre.



ENTORN
-La tardor, la castanyada, el Nadal i els projectes treballats.

MATEMÀTIQUES
-Els colors.
-Identificació de les grafies del 0 al 7 associant-les amb la quantitat.
-Realització del traç de les grafies del 0 al 7 en la direcció correcta.
-Sèrie numèrica per comptar del 0 al 10 en ordre creixent i decreixent.
-Els nombres ordinals.
-Formació de sèries temin en compte els atributs triats.
-Resolucions d’activitats d’orientació espacial.
-Identificació de diferents figures geomètriques : cercle, quadrat, triangle, rectangle, oval.
-Realització del traç de les figures geomètriques treballades.
-Identificació de diferents unitats de mesura.
-Comparació entre objectes segons el seu pes, longitud gruix.
-Identificar la raó d’una sèrie.

LLENGUATGE I GRAFOMOTRICITAT
-Els traços verticals, horitzontals, inclinats, ascendents, descendents, semicercle i espirals.
-Les vocals en lletra de pal i lligada (reconèixer i fer el traç).
-Les consonants m,l,s,p,b,n,d,t en lletra de pal i lligada (reconèixer ).
- -Vocabulari relacionat amb els projectes i els temes que es treballen (llegir i escriure).
-Lectura de paraules.
-Posició i prensió correcta del llapis i altres estrits.

PLÀSTICA
-Tècniques: pintar, dibuixar, estampar, retallar, esquinçar paper i encolar.
-Manipulació de material de rebuig.

RELIGIÓ
-Reconèixer a jesús com l’amic de tots .
- Treball de les emocions.

PSICOMOTRICICITAT
-Treballem la coordinació dinàmica general, els desplaçaments, l’organització espacial,
la coordinació òculo-manual, l’equilibri, transport d’objectes, la imitació de postures i l
es emocions, la lateralitat i els jocs col·lectius, així com també les pautes de conducta
adients per la classe de psicomotricitat.

MÚSICA
Cançons i danses:
·         L’esquirol, Els instruments, Al carrer més alt, Cançons de la tardor, Orange yellow red and Brown, La Castanyera, Cançó del fort i el fluix, A Poc a poc i depressa, Tot sona, Olles olles, I see something blue, Sóc un mico, El silenci, Si us plau, L’Esquirol content, La masovera, Si vols aigua ben fresca, Els pirates, Tu, Abecedari, Les cançons de Nadal, cançons relacionades amb el projecte que realitzen amb la tutora,...
Durant el trimestre es poden afegir cançons al repertori.
Instruments de percussió de l’aula (noms, sons i materials). Es treballen a través de les diferents qualitats del so.
·         Les 3 famílies d’instruments: corda, vent i percussió. Conèixer i classificar diferents instruments.
Les qualitats del so (treballades a partir de diferents cançons, jocs, instruments, activitats diverses,...)
·         Intensitat (fort, mig fort, fluix, silenci i els seus corresponents símbols).
·         Temps (ràpid i lent).
·         Durada (llarg i curt).

Es treballa i es valora el respecte pel silenci (al passadís, escala, aula, en les audicions, explicacions,... ), així com també la participació de l’alumne en les activitats proposades i la seva actitud envers l’assignatura, els companys i la mestra.

Es realitzen algunes fitxes de cançons i qualitats del so treballades.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.