ENTORN
-La tardor, la
castanyada, el Nadal i els projectes treballats.
MATEMÀTIQUES
-Els colors.
-Identificació
de les grafies del 0 al 7 associant-les amb la quantitat.
-Realització
del traç de les grafies del 0 al 7 en la direcció correcta.
-Sèrie numèrica
per comptar del 0 al 10 en ordre creixent i decreixent.
-Els nombres
ordinals.
-Formació de
sèries temin en compte els atributs triats.
-Resolucions
d’activitats d’orientació espacial.
-Identificació
de diferents figures geomètriques : cercle, quadrat, triangle, rectangle, oval.
-Realització
del traç de les figures geomètriques treballades.
-Identificació
de diferents unitats de mesura.
-Comparació
entre objectes segons el seu pes, longitud gruix.
-Identificar la
raó d’una sèrie.
LLENGUATGE
I GRAFOMOTRICITAT
-Els traços verticals, horitzontals,
inclinats, ascendents, descendents, semicercle i espirals.
-Les vocals en
lletra de pal i lligada (reconèixer i fer el traç).
-Les consonants
m,l,s,p,b,n,d,t en lletra de pal i lligada (reconèixer ).
- -Vocabulari
relacionat amb els projectes i els temes que es treballen (llegir i escriure).
-Lectura de
paraules.
-Posició i
prensió correcta del llapis i altres estrits.
PLÀSTICA
-Tècniques:
pintar, dibuixar, estampar, retallar, esquinçar paper i encolar.
-Manipulació de
material de rebuig.
RELIGIÓ
-Reconèixer a
jesús com l’amic de tots .
- Treball de
les emocions.
PSICOMOTRICICITAT
-Treballem la
coordinació dinàmica general, els desplaçaments, l’organització espacial,
la coordinació
òculo-manual, l’equilibri, transport d’objectes, la imitació de postures i l
es emocions, la
lateralitat i els jocs col·lectius, així com també les pautes de conducta
adients per la
classe de psicomotricitat.
MÚSICA
Cançons i danses:
·
L’esquirol,
Els instruments, Al carrer més alt, Cançons de la tardor, Orange yellow red and
Brown, La Castanyera, Cançó del fort i el fluix, A Poc a poc i depressa, Tot
sona, Olles olles, I see something blue, Sóc un mico, El silenci, Si us plau,
L’Esquirol content, La masovera, Si vols aigua ben fresca, Els pirates, Tu,
Abecedari, Les cançons de Nadal, cançons relacionades amb el projecte que
realitzen amb la tutora,...
Durant el trimestre es poden afegir
cançons al repertori.
Instruments de percussió de l’aula (noms, sons i materials). Es treballen
a través de les diferents qualitats del so.
·
Les
3 famílies d’instruments: corda, vent i percussió. Conèixer i classificar
diferents instruments.
Les qualitats del so (treballades a partir de diferents
cançons, jocs, instruments, activitats diverses,...)
·
Intensitat
(fort, mig fort, fluix, silenci i els seus corresponents símbols).
·
Temps
(ràpid i lent).
·
Durada
(llarg i curt).
Es treballa i es valora el respecte pel
silenci (al passadís, escala, aula, en les audicions, explicacions,... ), així
com també la participació de l’alumne en les activitats proposades i la seva
actitud envers l’assignatura, els companys i la mestra.
Es realitzen algunes fitxes de cançons i
qualitats del so treballades.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.